Din karaktär
Namn: Guldmaster king
Klass och spec: gnome shaman med full t6 för warriors
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:PALLA DE !!!!!!!!
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.
Om dig
Ditt namn:simon men kingen tack
Din ålder: 99
Var befinner du dig: hos dej Lalle <3
Förstår du skriven och talad svenska: no sry omlyz arabis
Din hårdvara och uppkoppling 109492
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP varför inte
Voice over IP va ? kuk nej tack
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids. va fan vill du mej !
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? hahaha så skoj
Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
va fan är de
Historia om din karaktär köpt på ebay med Lalle och uffe ofc !!!!
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
I am happy to join with you today in what will go down in history as the greatest demonstration for freedom in the history of our nation.
Five score years ago, a great American, in whose symbolic shadow we stand today, signed the Emancipation Proclamation. This momentous decree came as a great beacon light of hope to millions of Negro slaves who had been seared in the flames of withering injustice. It came as a joyous daybreak to end the long night of their captivity.
Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? lalles mamma ofc och hans syrra är skit het <3
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? för lalle blev sur på mej : ( när jag spelade för mycket
Playtime: vad är de ?
Pre-TBC experience: FAN VILLKET FINT NAMN MUHMED ÄR
Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? trutt ?
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? syppa är NICE !!!!
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. ja jag har horan lalle är min alt men vad är alt :S
Känner du någon som spelar i Lyrical redan? jepp lalle
men han vet inte vem jag är hehe
:D:D:D
Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? FÖR ATT NI ÄR CP FATTA !! FITTA !!!!
Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!FÖR JAG ÄR BÄST FATTA !!!!