Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 En apply från en fjärran Server ( Mage )

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Arthoria
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:25 pm

Ansökningsmallen
Kopiera denna och använd den i din tråd.

IRL info Jag är en kille på 26 år och Pluggar just nu till Lärare i Malmö Shocked är en skysst liten prick som gillar å lira MMORPG spel å ha kul. jag är även lite av en sport tok och framförallt Fotboll vilket är "The graitest game ever invented " lol! förutom WoW såklart flower
Namn: Atdhe (Atte) Gashi
Ålder: 26
Kön: hmmm... långt eller mernar Man Very Happy
Fritid: WOW , Fotboll, Plugga ( i den ordningen )
Vart befinner du dig i Norden: Malmö ( är ursprungligen från Kalmar så jag har ingen skånsk dialekt)
Har du vent: Japp
Har du mic: Japp
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Japp ( ska nog tillägga att jag är inte så bra på danska =( )
Vilka tider kan du raida: Alla typ

Måndag 00:00-00:00 Ja
Tisdag 00:00-00:00 Ja
Onsdag 00:00-00:00 Ja
Torsdag 00:00-00:00 JA
Fredag 00:00-00:00 Ja
Lördag 00:00-00:00 Ja ( fest )
Söndag 00:00-00:00 Ja


Ingame info
Character namn: Arthorian
Class / Race: Mage
Spec: 0/47/14
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Japp, Självklart
Din roll i raiden: DPS DPS DPS !!! och att inte dö
Extern information såsom WowWebStats osv. (inte armorylänk): hmm har tyvärr ingen å vissa just nu allt är clearat
Pre-tbc raid exp: MC, BWL sen vart det en låång paus tills TBC kom Basketball
Tbc.raid exp: ZA (cleared) , Gruul (cleared), Maggan (cleared), SSC (cleared), TK (cleared), Hyjall (cleared), BT (cleared) och SW (4/6)
Spel tid på din char Total/på 70: Japp i snart 5 år nu scratch
Professions: Tailor // Enchanter
Varför du vill joina Lyrical: Jag hört att Lyrical är en svensk guild som är bra organiserade och har hungern och viljan att gå framåt, en annan andledning till min flytt till alakir är att många av mina irl polare spelar på Ala`kir och en av de har precis joinat er (Metanolkossan)
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Den största anledningen till att jag lämnade Decivers of fools är att jag har varit ute och rest nästan hela sommaren och inte kunnat spela/raida när jag kom tillbax så märkte jag att många gammla bra spelare hade lämnat guilden och att guilden nuförtiden saknare viljan att göra progress utan man nöjer sig med det man har åstakommit hittills vilket jag tycker är ganska tråkigt eftersom jag vill fortsätta progressa eftersom det är det jag anser är roligas med WoW.
Känner du någon i Lyrical: Japp en ny och frech medlem Metanolkossan
Armorylänk:

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: jag hoppas att jag har lyckats besvar några av de frågor som ni har ställt korekt och att jag får höra från er snart. förhoppningsvis med ett positivt besked
Till överst på sidan Gå ner
Arthoria
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Armory   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:33 pm

Ojsan Glömde armory länken

Här är den:
Till överst på sidan Gå ner
Peepee




Antal inlägg : 25
Registreringsdatum : 08-06-29
Ålder : 37
Ort : Helsingborg - Miatorp - HIATORP

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:35 pm

Arthoria skrev:
Vart befinner du dig i Norden: Malmö ( är ursprungligen från Kalmar så jag har ingen skånsk dialekt)

SOPA! Vi skåningar regerar guilden... typ..!
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:36 pm

Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:37 pm

Spännande Spec btw, kan dock inte förstå vad den ska vara bra till ^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:38 pm

japp precis vad jag menar sorry eheh
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:42 pm

jag hade den speccen pga imp blizzard på illidan å hans deamons jag var ofta ensam mage så jag fick stå för slowandet av de typ
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:45 pm

Mhm, vi sätter våra stackars shamaner och huntards på den uppgiften, vore lite intressant att se din PvE gear, något du skulle kunna länka?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:47 pm

Jag loggade av med PvE gear nu så armory är uppdaterat nu =) ( hoppas jag )

tror det är bara att klicka på länken igen =)
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:54 pm

Jo men det där ser ju inte helt fel ut. Du är varmt välkommen.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:55 pm

Skysst =) jag flyttar över gubben direkt ska jag PMa dig in game =)
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 5:57 pm

Japp, är jag inte inne på min main hittar du mig på Tryffe
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 6:00 pm

oki will do
Till överst på sidan Gå ner
okänd




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-08-22
Ålder : 46
Ort : Arboga

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 6:33 pm

Fear din otäcka alban du kunde inte bara hålla dig borta Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 7:39 pm

det verkar ta en stung å flytta över Charen " Estemated wait time 1day" =(
Till överst på sidan Gå ner
okänd




Antal inlägg : 15
Registreringsdatum : 08-08-22
Ålder : 46
Ort : Arboga

En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitimetor 11 sep 2008, 8:12 pm

så står det ju jämt kan ta 5 min iallafall
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





En apply från en fjärran Server ( Mage ) Empty
InläggRubrik: Sv: En apply från en fjärran Server ( Mage )   En apply från en fjärran Server ( Mage ) Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
En apply från en fjärran Server ( Mage )
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Mage apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: