Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Ansökan om att få Joina Lyrical

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Mardib
Gäst




Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimesön 15 jun 2008, 5:09 pm

Tjena jag tänker ansöka med både min rogue och priest då jag har BT exp med båda så gör om mallen lite.

IRL info

Namn: Henrik
Ålder: 21
Kön: Man
Fritid: Finns en sådan?
Vart befinner du dig i Norden: Skogarna i småland
Har du vent: Yes både gamla och nya
Har du mic: Japp och jag använder den
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:


Vilka tider kan du raida

Måndag 18:00-24:00
Tisdag 18:00-24:00
Onsdag 18:00-24:00
Torsdag 18:00-24:00
Fredag 18:00-24:00
Lördag 18:00-24:00
Söndag 18:00-24:00


Ingame info

Character namn

Rogue: Mardib
Priest: Ginja


Spec

Rogue: Shs atm respecca ju självklart combat
Priest: CoH speccad för att få ut bästa heal i BT/MT


Är du villig att specca om om det skulle behövas

Självklart


Din roll i raiden

Som rogue är det ju i första hand att leverera hög dps men samtidigt hålla koll på threat meter.
Som priest är det ju självklart att hålla uppe raiden och speciellt som CoH priest är det att få upp alla till max.


Attunements

Attunad med allt både med rogue och priest.


Pre-tbc raid exp

Med ruggen har jag clearat MC, BWL, AQ40 och dödat 8 bossar i Naxxramas.
Priesten är bara lirad i TBC


Tbc raid exp

Rogue: karazhan, Gruul, Mag, SSC 6/6, TK 4/4 och Supreme i BT
Priest: Karazhan, Gruul, Mag, SSC 6/6, TK 4/4, MT 5/5 och BT 7/9


Spel tid på din char Total/på 70

Rogue: 42 days på 70
Priest: 48 days på 70


Professions

Rogue: Skinning / Herb
Priest: Herb / Alchemy ( Elixir Master och kan göra alla flask


Varför du vill joina Lyrical

Efter att ha varit inaktiv ett tag så jag nu tillbaka och är sugen att börja raida. känner ett gäng i guilden så hade varit skit trevligt att raida med dom igen.


Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?

Lirade i three crowns med ruggen i pre tbc och sedan när tbc kom så blev det tyvärr guild disband så jag flyttade till chromaggus för att lira med några kompisar i Guilden "Why cant we be friends". Efter clear i ssc/tk så dibanda guilden och jag började med priesten.
Började raida med priesten i Lårviken på Vek'Nilash där vi snabbt gjorde en ssc/tk clear men efter ett tag så fick GM för sig att sluta spela och självklart så hängde några offciers med, vi försökte bygga upp guilden igen men gick ej så blev tyvärr en disband där med. Jag sket i att ansöka till någon annan guild då jag började jobba natt. Började lira igen för några veckor sedan och joinade en BT guild vid namn Angels och clearade MT och dödade 6 bossar i BT. Tyvärr så börja guilden dö ut, många har lämnat för olika saker och vi raida max 1 dag i vekcan numera.


Känner du någon i Lyrical

Noxxius, theiss, barba, vetis, drix, Raeekan, armspark och broot.


Armorylänk




Vill helst lira roguen då jag är redigt trött på priest i pve och man lira för det är kul eller hur. Men visst skulle det vara redigt överfullt på ruggar så finns priesten men vill helst lira rogue.


Det var väl allt från mig, har ni fler fårgor så bara skriv.

//Mardib
Till överst på sidan Gå ner
Mardib
Gäst




Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimesön 15 jun 2008, 5:13 pm




Där är Armory länkar
Till överst på sidan Gå ner
--
Gäst




Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimesön 15 jun 2008, 5:19 pm


Till överst på sidan Gå ner
-
Gäst




Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimesön 15 jun 2008, 5:27 pm

Nu då förfan

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Mardib

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Ginja
Till överst på sidan Gå ner
gregerX

gregerX


Antal inlägg : 216
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 34
Ort : A-H00d!

Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimemån 16 jun 2008, 2:46 am

Väldigt välskriven app, gl Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimemån 16 jun 2008, 3:22 pm

Bra spelare, trevlig osvosv u got my vote! fast vet dock int ehur det ligger till med rogues atm men feg kommer väl att kommentera om en liten stund, lycka till Smile // encore(tc@bb) ;D btw du KÄNNER mig också din jävel!^^
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitimetor 19 jun 2008, 6:32 pm

Tjena Henrik!

Lessen att jag är sent ute med svar men har haft en hel del förhinder, kan säga så här att du är varmt välkommen till Lyrical som Trial och om inte jag är online så är det bara att fråga nån annan Officer / CL om Promote eller invite ( tyckte det stod att du redan var med enligt armory )!

Om du har frågor till mig som rör oss rogues så pma mig ingame eller skicka mail ingame / här på forumet så ska jag ge svar så fort jag kan.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Ansökan om att få Joina Lyrical Empty
InläggRubrik: Sv: Ansökan om att få Joina Lyrical   Ansökan om att få Joina Lyrical Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Ansökan om att få Joina Lyrical
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» joina som social :)

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: