Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Undead Rogue från Stormscale

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Defeater
Gäst




Undead Rogue från Stormscale Empty
InläggRubrik: Undead Rogue från Stormscale   Undead Rogue från Stormscale Icon_minitimetis 27 maj 2008, 7:44 pm

Detta kan verka lite konstigt men jag är fortf. kvar på Stormscale men kommer migratea inom en snar framtid. Jag känner Zache(Zama) väl IRL.



Namn: Adam Björnstad
Ålder: 17
Kön: Man
Fritid: Går i skolan på dagarna. Spelar innebandy 3-4 ggr i veckan.
Vart befinner du dig i Norden: Stockholm, Sverige.
Har du vent: Alla versioner.
Har du mic: Yes
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 17:00-23:00
Tisdag Osäkert i.o.m träningar.
Onsdag 17:00-23:00
Torsdag 17:00-23:00
Fredag 16:00-00:00+ Så länge det krävs.
Lördag -||- Fredag
Söndag 12:00-23:00


Ingame info
Character namn: Defeater
Class / Race: Undead Rogue
Spec: 20/41/0
Är du villig att specca om om det skulle behövas: I alla lägen. Har inte pengarproblem.
Din roll i raiden: Dps. Jag är posetiv i raidandet och peppar bara om whipes infaller.
Attunements: ?
Pre-tbc raid exp: Ingen
Tbc.raid exp: Karazhan, Zul'Ama, Gruul's, Magtheridon, SSC. Har även tagit ner Rage Winterchill i MH.
Spel tid på din char Total/på 70: 32 dagar
Varför du vill joina Lyrical: För den verkar vara en bra, progressiv och vänlig guild ;> Enligt Zama
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Den enda nämnvärda: Joop. Vi tog ner tre första i SSC.
Känner du någon i Lyrical: Zama , Zacke.
Armorylänk:
Till överst på sidan Gå ner
Defeater
Gäst




Undead Rogue från Stormscale Empty
InläggRubrik: RE: Armory länk   Undead Rogue från Stormscale Icon_minitimetis 27 maj 2008, 7:46 pm



Här var länken
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Undead Rogue från Stormscale Empty
InläggRubrik: Sv: Undead Rogue från Stormscale   Undead Rogue från Stormscale Icon_minitimetis 27 maj 2008, 7:51 pm

Jo, den här killen är riktig schysst, och han skulle verkligen passa in i guildet tror jag. Han förtjänar verkligen att få vara med, vi har lanat några gånger, och då har hans DPS varit grym, han låg 2:a på en gruul pug på med några kreml high snubbar i Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Undead Rogue från Stormscale Empty
InläggRubrik: Sv: Undead Rogue från Stormscale   Undead Rogue från Stormscale Icon_minitimetis 27 maj 2008, 7:54 pm

Eller nåt, va typ nåra BT/MH/ snubbar iaf :9
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Undead Rogue från Stormscale Empty
InläggRubrik: Sv: Undead Rogue från Stormscale   Undead Rogue från Stormscale Icon_minitimetis 27 maj 2008, 8:07 pm

Tjenare!

Jag _kanske_ efter en fjärde rogue atm och det jag kräver ifall vi ska vara fyra stycken är att han ska ha exerience och gear för early-T6, samt passa in med guildet.
Du passar absolut in vad jag kan se.. men det e så att det e ett par saker i ditt gear som absolut inte passar in i våran progress. Vi är dessutom tre stycken vädigt aktiva rogues och ska jag ha fyra, måste det vara en person med gear också. Så tyvärr så kan jag inte ge dej en raid-spot hoss oss Sad

Men jag får önska dej så mycket lycka till jag kan med att hitta ett annat guild som du kan raida med!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Undead Rogue från Stormscale Empty
InläggRubrik: Sv: Undead Rogue från Stormscale   Undead Rogue från Stormscale Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Undead Rogue från Stormscale
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Undead Warlock
» Undead priest!
» 70 Undead Mage
» Deffan - 70 undead mage app
» Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: