Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Elemental Shaman, Ansökan om Trial.

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Ajah
Gäst




Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 8:24 pm

Hejsan Lyrical!

IRL info
Namn: Simon Fröderberg
Ålder:18
Kön: Man (pojk?)
Fritid: Inte mycket, krökas en del på fredagar dock.
Vart befinner du dig i Norden: Stockholm - Sverige.
Har du vent: Ja
Har du mic: Ja, men mitt ljudkort har gett upp. Är det något viktigt så lånar jag syrrans laptop och pratar genom den.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Förstår och pratar svenska/danska/norska och ett par ord finska.
Vilka tider kan du raida:

Måndag 16.30-23.30
Tisdag 16.30-23.30
Onsdag 16.30-23.30
Torsdag 16.30-23.30
Fredag 16.30-23.30
Lördag 12/13.00 - 03/04.00
Söndag 12/13.00 - 03/04.00


Ingame info
Character namn: Ajah
Class / Race: Tauren Shaman
Spec: 41/0/20 Elemental.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Javisst, dock håller mitt gear blå standard i Restoration/Enhancement.
Din roll i raiden: Utility/DPS. Droppa Wrath of Air, Totem of Wrath och Manaspring Totem. Alt, Tremor. Beroende på fight/setup så klarar jag att hålla ca 1000dps.
Attunements: Attunad till allt efter patch 2.4. Dock har jag gjort Karazhan prequestet innan.
Pre-tbc raid exp: ZG-Twins aq40
Tbc.raid exp: Karazhan, gruul, maggy, Voidreaver, Kael'Thas, Kaz'Rogal, Azgalor, Najentus.
Spel tid på din char Total/på 70:16 days
Professions: 375 Dragonscale Leatherworking / 375 Skinning
Varför du vill joina Lyrical: Jag vill progressa i främst SSC där jag inte satt min fot än!(såklart alla andra raids också) Dessutom verkar ni vara ett skönt gäng att umgås med.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Punished. Jag blev "Trial Failed" efter en 7mins middagsbreak på trash i Black Temple.
Känner du någon i Lyrical: Nej det gör jag inte. Pratat ett par ord med Thermoz angående application bara.
Armorylänk: Armory strular just nu så jag vet inte om denna är rätt, men jag gissar.


Ytterliggare info om du vill tilllägga något:
Jag vet inte riktigt hur mycket mer det finns att tillägga.
Skulle väll vara att jag alltid ser till att vara 15min tidig till raids, fullpotad med elixirs/mat/oils. Jag tittar även igenom fighter som jag inte tidigare provat på youtube/WCM.

tack på förhand

Simon - Ajah
Till överst på sidan Gå ner
Ajah
Gäst




Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Borttappad länk.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 8:34 pm

Verkar som att jag inte har tillåtelse att posta länkar i det här forumet.
Men ni kan nog trixa er fram till min char på egen hand Wink
Till överst på sidan Gå ner
otuktsman

otuktsman


Antal inlägg : 183
Registreringsdatum : 08-03-31
Ålder : 33
Ort : Din mammas bög?!

Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 9:04 pm

Fröderberg? kan man heta så?
Till överst på sidan Gå ner
http://www.2girls1cup.com
Mickaj

Mickaj


Antal inlägg : 37
Registreringsdatum : 08-02-24
Ålder : 33
Ort : Trelleborg

Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 10:31 pm

otuktsman skrev:
Fröderberg? kan man heta så?

Han verkar kunna heta så ^^
Till överst på sidan Gå ner
otuktsman

otuktsman


Antal inlägg : 183
Registreringsdatum : 08-03-31
Ålder : 33
Ort : Din mammas bög?!

Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 10:56 pm

nja jag tror att de är fake-epix
Till överst på sidan Gå ner
http://www.2girls1cup.com
Ajah
Gäst




Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 11:01 pm

Fake-epix? oO Var??
:>


Visst kan man heta så, man måste bara bli påbackad av SUVen innan dopet så ere lugnt haha
Till överst på sidan Gå ner
Ajah
Gäst




Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimesön 25 maj 2008, 11:25 pm



*läs alla stickys*

:>
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimemån 26 maj 2008, 12:55 am

Vi har redan 2 ele shamaner och det räcker... Om du inte gör 1500dps...

Ifall du gör 1500 dps så kan de whispra ulfekman som är en alsmäktig tyrann eller Orcfröken som är klass fröken för shamaner.


Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Punished. Jag blev "Trial Failed" efter en 7mins middagsbreak på trash i Black Temple. <<<---- sysslar du med sånt så kan du skita i att whispra mig, orkar inte bråka på folk om självklarheter.
Till överst på sidan Gå ner
otuktsman

otuktsman


Antal inlägg : 183
Registreringsdatum : 08-03-31
Ålder : 33
Ort : Din mammas bög?!

Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitimemån 26 maj 2008, 1:19 am

en till anledning att inte låta han joina är ju att han heter Fröderberg, låter jävligt skummt imo
Till överst på sidan Gå ner
http://www.2girls1cup.com
Sponsored content





Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Empty
InläggRubrik: Sv: Elemental Shaman, Ansökan om Trial.   Elemental Shaman, Ansökan om Trial. Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Elemental Shaman, Ansökan om Trial.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Elemental Shaman
» Doomedtauren Elemental Shaman
» Azthac, Elemental Shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: