Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Draqoz, Holy Paladin.

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Draqoz
Gäst




Draqoz, Holy Paladin. Empty
InläggRubrik: Draqoz, Holy Paladin.   Draqoz, Holy Paladin. Icon_minitimesön 04 maj 2008, 6:57 pm

IRL info
Namn: Christian
Ålder: 16
Kön: Male
Fritid: Wow og Fodbold
Vart befinner du dig i Norden: Danmark
Har du vent: ja
Har du mic: ja , for tiden har jeg :p
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: jeg forstår swe og norsk, men ikke så meget norsk på VT Finsk kender jeg overhovedet ikke :S
Vilka tider kan du raida:

Måndag 15:00 - 23:00
Tisdag 15:00 - 23:00
Onsdag 15:00 - 23:00
Torsdag 15:00 - 23:00
Fredag 14:00 - 03:00
Lördag 14:00 - 03:00
Söndag 15:00 - 23:00


Ingame info
Character namn: Draqoz
Class / Race: Paladin / Blood Elf
Spec: Holy
Är du villig att specca om om det skulle behövas: ja, men skal nok øve mig lidt i prot men har meget epic prot gear i banken fra karahzan :p
Alt: Jeg har en alt, eller det er en rimelig godt geared rogue, som godt kan raide TK/SSC. tror jeg :p den hedder Lawtoxz. Level 70 ofc :p
Din roll i raiden: Healer, vil jeg gætte på
Attunements: Alle
Pre-tbc raid exp: Jeg spillede ikke lvl 60 jeg kom i 60 lige efter TBC
Tbc.raid exp: Karazhan, Gruul,ZA, Maggie, SSC Cleared. TK: 3/4, 2 bosser i Mount Hyjal.
Spel tid på din char Total/på 70: 28 dage, 17 i 70
Professions: 375 Leatherworking(på roguen) har nogle rare crafts.
Varför du vill joina Lyrical: Fordi jeg synes at det lyder som et guild på mit niveau, og jeg trænger virkelig til et nyt guild, og jeg håber virkelig i tager mit appl seriøst, for jeg vil virkelig gerne joine Lyrical, selvom det er ikke det bedste på Al'akir så er det fint til mig ikke at i suger jeg synes i klare jeg fint i progses :p og det er sådan et guild jeg godt vil joine. Jeg synes selv jeg har hvad der skal til for at raide i et guild som dette, angående gear og brain :p Hehe
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: jeg har engang været i Expect No Mercy ^^ , Tæskeholdet og Desecration, jeg leavede ikke Expect No Mercy eller Tæskeholdet, de disbanded. Jeg har været i Azerothian Vikings. Hvor jeg blev kicked for noget AFK før raid begyndte :s
Känner du någon i Lyrical: Nej, jeg kender ikke nogen i Lyrical, men håber på at få raidet en masse og en masse heroic Er klar på det meste

Det var alt fra mig, jeg håber at høre fra jer hurtigts muligt
Till överst på sidan Gå ner
Uniqe




Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 08-02-18

Draqoz, Holy Paladin. Empty
InläggRubrik: Sv: Draqoz, Holy Paladin.   Draqoz, Holy Paladin. Icon_minitimemån 05 maj 2008, 9:19 pm

Sorry m8 we use swedish and i have to deny your apply, good luck finding a guild.
Menar att sitter vi i MH o kör o får massa ingame pms på enbart engelska o inget riktigt svar på mina frågor.
Så det blev avslag.
Till överst på sidan Gå ner
 
Draqoz, Holy Paladin.
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Draqoz, Holy Paladin
» Holy paladin
» Holy Paladin
» Holy paladin apply
» Imperious Holy paladin

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: