Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Sapholixa 70 Blood elf warlock

Gå ner 
5 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst




Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitimelör 12 apr 2008, 12:21 pm

IRL info
Namn: Dennis Eriksson
Ålder: 16
Kön: Man
Fritid: På min fritid spelar jag mest wow, tar en sväng i Epan lite då och då med polare.
Vart befinner du dig i Norden: Sverige
Har du vent: Japp
Har du mic: Japp
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida: Kan väll raida de flesta tider, inte allt för sent på vardagar bara eftersom jag måste upp till skolan, på helgerna kan ja raida när som helst

Måndag 18:00-23:00
Tisdag 18:00-23:00
Onsdag 18:00-23:00
Torsdag 18:00-23:00
Fredag 18:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 00:00-23:00


Ingame info
Character namn: Sapholixia
Class / Race: Blood Elf Warlock
Spec: 0/43/18 (det är bara en levling spec) ska speca Destruction
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Självklart!!!
Din roll i raiden: DPS
Attunements: har inte skaffat några heroic nycklar än men jag är honored med Thrallmar, Cenarion Expedition och keepers of time så det är bara och åka och köpa de
Pre-tbc raid exp: spelade inte wow pre-tbc
Tbc.raid exp: Karazhan och wipe på Malguar i Gruul (med en warlock på en annan server)
Spel tid på din char Total/på 70: ungefär 2 dar
Professions: Mining 375 och Tailoring 352
Varför du vill joina Lyrical: Jag vill joina Lyrical för att jag vill raida och ha kul i ett svenskt guild
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Har varit med i Frozen och det splittrades, Disnyklubben var jag med i, lämna de för att det var så lite online
Känner du någon i Lyrical: Nej, men jag har gått Sholomance med Drakno, Kirin, Ryback och en mage och rogue som jag inte minns namnen på
Armorylänk: Det gick inte och komma in på armorymen jag kan skriva den så fort man kommer in på armory

Även om ni inte vill ha mig til och raida så skulle jag villja joina ändå, socialt och kanske gå lite heroics

Mvh Dennis
Till överst på sidan Gå ner
gregerX

gregerX


Antal inlägg : 216
Registreringsdatum : 08-02-28
Ålder : 34
Ort : A-H00d!

Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitimelör 12 apr 2008, 6:19 pm

12 hit o.O tror det är dags att leta lite hit gear =P
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitimefre 18 apr 2008, 6:22 pm

Vi har fullt på warlock för tillfället.
Till överst på sidan Gå ner
coreyi
Admin
coreyi


Antal inlägg : 328
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 34
Ort : ösmo

Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitimefre 18 apr 2008, 6:42 pm

du är för liten !!! Razz uffe han är 16 så det spelar ingen roll om det är fullt kom igen sen när du är äldre



mvh coreyi
Till överst på sidan Gå ner
https://lyrical.swedishforum.se
otuktsman

otuktsman


Antal inlägg : 183
Registreringsdatum : 08-03-31
Ålder : 33
Ort : Din mammas bög?!

Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitimefre 18 apr 2008, 6:53 pm

Haha han tar en sväng med epan ibland! inv dirr, ve behöver en traktorraggare, då ligger ju pam farligt till ;>
Till överst på sidan Gå ner
http://www.2girls1cup.com
Uniqe




Antal inlägg : 61
Registreringsdatum : 08-02-18

Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitimelör 19 apr 2008, 3:02 am

Tror Pam siktar högre iaf , kewl o sitta o kånka runt i 30-40
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Sapholixa 70 Blood elf warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapholixa 70 Blood elf warlock   Sapholixa 70 Blood elf warlock Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Sapholixa 70 Blood elf warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Hentika 70 blood elf warlock
» Warlock
» Hultin - Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: