Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Favux, 70 Troll Rogue

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Favux
Gäst




Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitimelör 12 apr 2008, 1:03 am

IRL info
Namn: Samuel Jannesson
Ålder: 18
Kön: Man
Fritid: Svettas framför datorn (Söker jobb så har inte så mycket ute och göra)
Vart befinner du dig i Norden: Göteborg!
Har du vent: Yes
Har du mic: Yes
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Jak er svensk
Vilka tider kan du raida: All the time! Är som sagt hemma för det mesta och kommer ha en raid attendence som är närmre 100% Smile

Måndag 00:00-00:00
Tisdag 00:00-00:00
Onsdag 00:00-00:00
Torsdag 00:00-00:00
Fredag 00:00-00:00
Lördag 00:00-00:00
Söndag 00:00-00:00


Ingame info

Character namn: Favux

Class / Race: Troll "Chiquita" Rogue

Spec: 20/41/0 Combat Sword

Är du villig att specca om om det skulle behövas: Yes

Din roll i raiden: För maxad dps så applyar jag Deadly Poison på båda mina vapen (Offhand nara ifall jag har en shaman i min grupp som är villig och lägga WF totem), kör först 2 Combo points som oftast består av 2 Shivs för att applya poisons på mitt target, sen går jag på Slice and Dice, 5 combo points och Rapture. Detta = Win.
Är vi på någon boss vars adds behöver bli kickad / stunlockad är jag alert som ett as.

Attunements: Heroix? H3H3

Pre-tbc raid exp: ZG, AQ20, MC, ONY, BWL (Som resto shaman)
Tbc.raid exp: Karazhan (Som resto shaman, prot warrior, rogue), Gruul (Som resto shaman, prot warrior, rogue), ZA (Som resto shaman, prot warrior, rogue), Magtheridon (Som resto shaman, rogue), SSC (Som Resto shaman FULL CLEAR), TK (Som resto shaman och dps warrior till Solarian).

Spel tid på din char Total/på 70: På min rogue är det 17 dagar (relativt nylevlad, men kan classen då jag även spelade lite Pre-TBC med en polares)
På min shaman hade jag runt 120 dagar (Allt som allt) och Min warrior va runt 35 dagar på 70.

Professions: Mining (375), Engineering (351)

Varför du vill joina Lyrical: Jag vill börja hardcore raiding igen eftersom att jag slutade spela för 5 månader sen. Hann då progressa upp till Kael'thas, va inte med på killen och slutade strax innan min guild skulle börja med MH / BT. Jag vill joina Lyrical för att ni är "upp-progressade" dit jag slutade och vill gärna avsluta det jag påbörjade.

Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Har spelat på 3 olika servrar: Magtheridon: Noname guilds pre TBC, nothing to mention tbh. Joinade KoMa vid uppstarten av TBC som jag clearade kara med efter ett par hårda veckor (LOL?). Leftade senare dom pga problem vid Gruuls Lair och dom splittade efter det.
Hade vid denna tiden joinat Wipus Frequentus som än idag finns kvar, dessa clearade jag Gruul och Mag med.
Bytte server nu till Kazzak: Här joinade jag KPN ungefär dagen efter jag flyttade dit och fick för första gången en titt in i SSC. Clearade hela skiten med dom (Även så långt jag kommit i TK), dom splittade 2 veckor senare och då sålde jag mitt account.
5 månader senare lirar jag alltså på Al'Akir: Här har jag bara varit med en guild, Apathia. Här är jag med som Nonraider och dom har hjälpt mig med gearet jag har och jag raidar bara Kara / ZA / Gruul med dom (Dom har 5/5 MH 6/9 BT). Jag har ingen chans att joina den guilden som raider eftersom att rogue spots är fulla!
Känner du någon i Lyrical: Nej det gör jag tyvärr inte då jag är relativt ny på servern. Hoppas det går bra ändå!
Armorylänk:

Vill bara tillägga att nonepicsen är så gott som borta inom en vecka då jag kör heroic MgT varje dag efter shoulders och ska fixa ringen i kommande badge vendor. Trinket kommer så småningom!

Vill tacka för mig, och om jag inte blir accepterad så vill jag önska er lycka till på Vashj, Kael, MH / BT!

hejsvej!
Till överst på sidan Gå ner
Favux
Gäst




Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitimelör 12 apr 2008, 1:08 am



Den kom inte med i applyn, wierd Razz
Till överst på sidan Gå ner
Favux
Gäst




Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitimelör 12 apr 2008, 1:08 am

Hmm, Verkar som att det inte går och linka Armory, så ni får kolla upp själva Smile
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitimelör 12 apr 2008, 3:05 am

Tro'kke gäster for posta links.
Till överst på sidan Gå ner
Favux
Gäst




Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitimelör 12 apr 2008, 10:20 am

eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Favux
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitimesön 13 apr 2008, 5:39 am

Tyvärr Samuel så har vi fullt på rogues atm!
Jag hoppas att du hittar ett annat gille eftersom du var så intresserad av att raida, men hoss oss är det fullt och vill inte ta in nån mer rogue nu eftersom vi helt enkelt skulle bli för många!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Favux, 70 Troll  Rogue Empty
InläggRubrik: Sv: Favux, 70 Troll Rogue   Favux, 70 Troll  Rogue Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Favux, 70 Troll Rogue
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» 70 Troll shaman :)
» Daxattpwna - Troll tank :]
» Rogue
» 70 ud rogue
» Rogue

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: