Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mage apply

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Rafali
Gäst




Mage apply Empty
InläggRubrik: Mage apply   Mage apply Icon_minitimemån 31 mar 2008, 8:38 pm

RL info
Namn:Fredrik Bäck
Ålder:19
Kön:Man
Fritid:Ja man skulle ju kunna kalla mig ar
Vart befinner du dig i Norden:
Har du vent: Ja.
Har du mic: Ja.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag Hela natten
Tisdag Hela natten
Onsdag Inte alls, träning
Torsdag Hela natten
Fredag Blandat, BIRA BIRA BIRA.....ja ni förstår
Lördag Se ovan
Söndag Kan raida från klockan 20,00 och framåt


Ingame info
Character namn:Rafali
Class / Race:Mage/troll
Spec: 2/48/11
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Helt klart!
Din roll i raiden: Att lyssna på vad jag blir tilldelad att göra, spruta ut skada utan att ta aggro samt att bidra till en god stämming i raiden.
Attunements:Saknar MH/BT har i övrigt allt annat
Pre-tbc raid exp:ZG,AQ20,Onyxia,MC,BWL, halva AQ40
Tbc.raid exp: Som mage: KZ,ZA,SSC,TK, MAG
Som druid har jag clearat allt upp till 7/9 BT
Spel tid på din char Total/på 70: 76/16
Professions: Alchemy/Herbalism, funderar på att dumpa Herb
Varför du vill joina Lyrical: Jag har tappat sugen på att raida på min druid och vill komma igång med min mage igen efter att ha legat på hyllan ganska länge. Saknar det sociala som kommer med att vara i en guild, framför allt en näst intill svensk guild (Hi elayas).
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Pre tbc var jag med i RtR, WTF samt Laddad. Och i TBC har det varit Laddad/Plan B/Southfield/Kaviarcobraz. Lämnade i stort sätt alla guilder för att dom mer eller mindre gick in i väggen, och ett antal av dessa guilder har varit småguilder där vi bara var ett tiotal personer.
Känner du någon i Lyrical: Svårt att räkna upp alla jag känner, skulle bli halva guilden men jag känner mig tvungen att säga Puppy eftersom han plev ledsen när Bangers inte räknade upp honom!Lägger till några få till...Puppy,Elayas, Bangers (fy fan), Feg, Uniqe,Snusmurvan,Lolerwarlock,Irninja, Lucalinda(Hi Grold) osv:D!
Armorylänk: Tror inte länken skulle säga så mycket eftersom jag nästan aldrig loggar ut i PVE gear, men jag har craft/kara/za drop standard på mitt gear. Allt är socketat och enchantat.

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Säger som bangers, jag är hellre en thaihora man plockar fram när hon är önskvärd och sedan gömmer i garderoben så fort hon blivit utnyttjad. Om jag dock får raida så är det all out som gäller med pots/mat etc! (Köping power)
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimemån 31 mar 2008, 8:42 pm

RAFALI?! det namnet känner man igen...

Grold är om du kmr ihåg sen RtR Smile

Gl med apply
Till överst på sidan Gå ner
rafali
Gäst




Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimemån 31 mar 2008, 9:02 pm

hur skulle jag kunna glömma dig, rycker farsan din fortfarande nät-kabeln vid tio? Razz
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimemån 31 mar 2008, 9:42 pm

hahaha, nej, kl 11 nu förtiden.. Storpojk nu! affraid
Till överst på sidan Gå ner
Bangers




Antal inlägg : 9
Registreringsdatum : 08-03-31

Mage apply Empty
InläggRubrik: mmm   Mage apply Icon_minitimemån 31 mar 2008, 9:58 pm

"Bangers(fy fan)". Hur som helst riktigt lortig mage och lortig spelare. Precis som fru bangers kan han inte ett skit och fattar ingenting. Därför vi älskar honom?

Njae men en klockren kille och duktig lirare. Spelat med honom sen begynnelsen av hans liv, från då han växte upp och bara var lvl 60 tills han nu har utvecklats och blivit en man på hela lvl 70. Imponerande utveckling!

(Vet att jag bara är lortig trial men kände mig tvingad att göra ett litet inlägg ändå.)


Edit: Han är svensk juniormästare i UNDERVATTENSRUGBY. Det är på fullaste allvar, hahaha. Så självklart vet han hur han skall hantera pojkarna.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimetis 01 apr 2008, 12:48 am

HAHA Rafali !!!
Han suger som mage lika dåligt som en damsugare utan munstycke!
Nä men kan man hitta en mer korkad spelare!?

Övrig info: Riktigt bra spelare, har koll på sina grejer. Bra experience från end-game och jag vet att han kan hålla fokus och göra det han ska... annars känner jag honom inte, ok ? pirat
Men jag har spelat med honom sen ca 2år tillbaka, känner honom lite irl med... en riktig glödlampa när det kommer till aktiviteter ( raka motsatsen mot mej då ).

Jag hoppas du kommer in Rafali i vårat lilla krypin vi har! Good luck Chuck!
Till överst på sidan Gå ner
rafali
Gäst




Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimetis 01 apr 2008, 1:53 am

Jag måste ju säga att den här gången har du misslyckats totalt med din avatar, den bögiga från Laddad var bättre HAHA! Laughing
Till överst på sidan Gå ner
nax

nax


Antal inlägg : 38
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 33

Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitimetis 01 apr 2008, 9:50 am

whispa mig ingame så ska jag se vad jag kan göra
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mage apply Empty
InläggRubrik: Sv: Mage apply   Mage apply Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mage apply
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Daxattpwna - Troll tank :]
» Tank apply
» Holy paladin apply

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: