Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Rogue Application

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Soetnoet
Gäst




Rogue Application Empty
InläggRubrik: Rogue Application   Rogue Application Icon_minitimesön 30 mar 2008, 6:22 pm

IRL info
Namn: Sebastian
Ålder: 17
Kön: Kille
Fritid: WoW, Thaiboxning, vännerna
Vart befinner du dig i Norden: Sverige
Har du vent: Ja, flesta versioner.
Har du mic: Ja
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska: Ajjamen
Vilka tider kan du raida:

Måndag 16:00-00:00
Tisdag 16:00-00:00
Onsdag 16:00-00:00
Torsdag 16:00-00:00
Fredag 16:00-00:00
Lördag 08:00-00:00
Söndag 08:00-00:00


Ingame info
Character namn: Soetnoet
Class / Race: Undead Rogue
Spec: 18/2/41 PvPar atm, speccar ju givetvis combat/assa när jag raidar.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Självklart.
Din roll i raiden: Utgöra skada & inte dö ^^
Attunements: Inga behövda längre?^^, Enda attunementen jag hade fixat innan denna nya patchen var Kara.
Pre-tbc raid exp: Full ZG,MC, Ony, 3 första bossarna BWL, AQ båda rensat.
Tbc.raid exp: Fullt: Kara, gruul, SSC, TK, MH samt BT. (Har dock aldrig gjort Maghteridon!? :O)
Spel tid på din char Total/på 70: 37 days 20 hours
Professions: 375 alchemy/ 375 herb
Varför du vill joina Lyrical: För ni verkar ha god progress på gång & jag har alltid velat spela end-game instances med min rogue, samt att en irl polare spelar i guilden med er. (Chazira)
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Migrerade hit i förrgår, men på Twilight's Hammer var jag med i en guild som hette "Murlocs go rawlgugugu" men dem slutade helt enkelt spela & jag bestämde mig för att än en gång komma tillbaka till Al'akir.
Känner du någon i Lyrical: Ajjamen, Chazira Very Happy
Armorylänk:
Sitter dock i min PvP gear här.
PvE gearen: Cirkus, 230 hit, 1850 atk pwr, 26% crit,
Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Som ni kanske ser med min experience i TBC så är jag en gammal hardcore raider, vilket gör att jag inte alls har problem att farma pots/enchats eller whatsoever för raids och dyligt. Kommer alltid till raids med pots/elixirs/flask/buff foods. Kommer alltid med ett "hum" om man ska göra på nya encounters, kollar alltid wowfilmer/läser taktiker om hur nya bossar fungerar.
Dock kanske min gear på min karaktär är lite usel, men jag arbetar hårt för att förbättra den hela tiden.
Och skulle ni nu ha problem med bossarna i MH/BT skulle jag mer än gärna kunna ge lite tips.
Till överst på sidan Gå ner
Soetnoet
Gäst




Rogue Application Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application   Rogue Application Icon_minitimesön 30 mar 2008, 7:26 pm

Edit: Mina stats är dem som jag sa i den PvP speccen jag är i atm, jag vet inte hur dem kommer se ut när jag respeccar dock.
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Rogue Application Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application   Rogue Application Icon_minitimemån 31 mar 2008, 12:20 am

Tjena, tyvärr så är vi fulla på rogues atm för våra raids. Men jag har pratat med Chazira och jag kan ta in dej som Social i guildet om du själv kan tänka dej det. Men som sagt så kan du inte börja raida med oss just nu, om det nån gång i framtiden skulle bli ont om rogues så kan jag nog tänka mig att ge dej en trial-spot hoss oss.
Om du inte joinar som social får jag önska dej lycka till och hoppas att du hittar nått annat gille!
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Rogue Application Empty
InläggRubrik: Sv: Rogue Application   Rogue Application Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Rogue Application
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Rogue application
» Mage application
» Application - Warlock - Deathseye
» Cross realm Application
» Prot paladin application

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: