Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Enhancement Shaman

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Immortae
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimelör 15 mar 2008, 7:13 pm

IRL info
Namn: André
Ålder: 17
Kön: Pojke
Fritid: Ingen.
Vart befinner du dig i Norden: Bjurholm, Västerbotten.
Har du vent: Ja.
Har du mic: Ja. Måste dock vara med 2 datorer på vent för att kunna prata. Micen funkar inte på min main dator.
Om dansk/norsk/finsk kan du prata och förstå svenska:
Vilka tider kan du raida:

Måndag 19:00-00:00
Tisdag 19:00-00:00
Onsdag 19:00-00:00
Torsdag 19:00-00:00
Fredag 19:00-00:00
Lördag 19:00-00:00
Söndag 19:00-00:00


Ingame info
Character namn: Immortael
Class / Race: Shaman / Troll
Spec: Enhancement.
Är du villig att specca om om det skulle behövas: Ja. Har dock dåligt Resto/Elemental gear.
Din roll i raiden: Mitt job i en raid är att göra någolunda hög DPS medans samtidigt buffa min grupp massivt med mina Totems/UR
Attunements: Kara-Alla Heroics. Inget Hyjal/BT dock.
Pre-tbc raid exp: MC,ZG,AQ20,BWL,AQ40,Spiderwing+Raz i Naxxramas på min Mage.
Tbc.raid exp: Kara,ZA,Mag,Gruul och Lurker. Kan dock deflesta tactics i alla andra instancer. Läser offta Tactics/Ser på filmer.
Spel tid på din char Total/på 70:
Professions: Mining / Skinning. Max level.
Varför du vill joina Lyrical: Jag söker en seriös/rolig Raiding guild att spela med.
Tidigare Guilder/Varför du lämnat dem?: Nocturnal Fear. Har Spelar med dom sedan jag dingade 70 på min Shaman men jag har fått nog. Alla är helt clueless när det kommer till raider. Locksen gemmar Spell Penetration, Officerna är incompetenta etc etc. Har ännu inte lämnat dom dock.
Känner du någon i Lyrical: Nej.
Armorylänk: Min webläsare är för nuvarande buggad och jag kan inte komma in i Armory. Skriv mig ett en whisper in game bara så kan jag visa mitt gear. Jag är Full Kara/Badge/gruul epic (/stroke Dragonspine Trophy) och jag har för nuvarande 1464 Attack Power, 167 hit rating (lite för mycket. Jävla Rogue läder! Razz) och 24.37 Crit.

Ytterliggare info om du vill tilllägga något: Jag anser mig själv som en "seriös" spelare. Avskyr slacking som pesten och om jag ser någon som underpreseterar, har jag inga problem med att
säga till. Jag är ett stort fan av sidor som tex Elitist Jerks och jagförsöker lära mig så mycket jag kan om dom andra classerna etc.


Jag hoppas att jag inte har glömt något nu Smile. Feel free att skicka mig ett tell In-game Smile

Immo out!
Till överst på sidan Gå ner
Immortae
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimelör 15 mar 2008, 8:03 pm

Bah! Glömde skriva speltid. Har atm 20 dagar på 70 på shamanen, och 150 dagar på min mage.
Till överst på sidan Gå ner
Skabbo




Antal inlägg : 244
Registreringsdatum : 08-02-17
Ålder : 36
Ort : Västerås

Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimelör 15 mar 2008, 8:07 pm

Eftersom våra raider börjar 18.30 respektive 17.00 och du inte kan börja raida förrän 19.00 kan det ju bli problematiskt.
Till överst på sidan Gå ner
Immortae
Gäst




Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitimelör 15 mar 2008, 8:20 pm

Ah. På så vis Smile
Får tacka för mig då haha Smile

GL HF Smile
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Enhancement Shaman Empty
InläggRubrik: Sv: Enhancement Shaman   Enhancement Shaman Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Enhancement Shaman
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto Shaman
» Pve guild 70 shaman
» Elemental Shaman
» 70 resto shaman
» 80 resto shaman

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: