Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Sapfolixia Destruction Warlock

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Sapholixia




Antal inlägg : 1
Registreringsdatum : 09-08-27

Sapfolixia Destruction Warlock Empty
InläggRubrik: Sapfolixia Destruction Warlock   Sapfolixia Destruction Warlock Icon_minitimetor 27 aug 2009, 11:33 pm

Din karaktär
Namn: Sapholixia
Klass och spec: Warlock Destruction, Affliction som secondary spec
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Sapholixia
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Dennis
Din ålder: 18
Var befinner du dig: Eskilstuna
Förstår du skriven och talad svenska: Ja självklart

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP:
Pentium4 på 3Ghz 1024mb DDR 400 XFX Geforce 6200A och 8 M/bits bredband (nytt datorköp planerat)

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
Mitt headset är just nu trasigt men ja ska köpa ett nytt och ja har inga problem med att andvända ventrilo

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare. :
Kan i princip raida alla dagar men helst inte längre än 22.30-23.00 på vardagar och dag före vardag då jag ska upp till skolan/praktiken

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama? Är förtillfället med i Crystal Castles men dom tycks ha dött ut, har alldrig lämnat guilds på ett aggressivt sätt

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Har dödat alla bossar i Naxx 10/25, OS10/25, VoA10/25 EoE 10 och Freya, Thorim och nån mer i Ulduar 10

Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Har just återvänt till WoW från en ganska lång paus, anledningen till att jag tog en paus var att jag tröttnade på spelet, lyckades alldrig hitta nå seriös raid guild. hittade en guild som jag raida med ett tag men sen så upplöstes den
Playtime: Runt 35 dagar skulle jag tro, kanske lite mer
Pre-WotLK experience: Den erfarenheten är inte så stor Razz har gått Karazhan nåra gånger i lvl 70

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?
Flask of the frostwhyrm, well fed mat. brukar försöka ha health/mana potions med mej. Flask of the frostwhyrm och well fed maten har jag för att öka min spell damage så att jag bidrar med mera DPS, health/mana potions är alltid bra att ha till kritiska situationer. Och ja, min ekonomi är väldigt bra

Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Har tyvär ingen aning om vad WWS loggar är för nått

Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
Har en prästinna i lvl 63 som jag spelar på ibland men det är inte så ofta, har även en lvl 29 paladin twink men den spelar jag inte så mycke på längre

Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
Nej det gör jag inte men jag har spelat med några ifrån Lyrical t.ex. scoobydoo (tror jag han hette) och Coreey som vad med i Lyrical pre-wotlk

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
För att alla Lyrical medlemmar som jag har träffat på har alltid varit trevliga och hjälpsamma och om resten av gänget är likadana så skulle jag trivas mycket bra

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Jag är rätt för Lyrical för att jag snäll och hjälpsam, kan min klass väl (har spelat warlock sedan 1 Mars 2007) och kan förhoppningsvis bidra till raidsen
Till överst på sidan Gå ner
Baatoz




Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 08-02-17

Sapfolixia Destruction Warlock Empty
InläggRubrik: Sv: Sapfolixia Destruction Warlock   Sapfolixia Destruction Warlock Icon_minitimemån 31 aug 2009, 12:32 am

Hej och tack för din ansökan.

Vi har bestämt oss att ta in dig som trial plats för att se om du passar oss.

Pma nån Officer nästa gång du är online för en invite till guilden.

Mvh
Melindor/Vargtass
Till överst på sidan Gå ner
 
Sapfolixia Destruction Warlock
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» jockmeister lvl 70 destruction warlock
» Warlock
» Ny app. Benjo UD Warlock
» 70 Undead Warlock

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: