Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Resto druid

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Mamamoo




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 09-08-26

Resto druid Empty
InläggRubrik: Resto druid   Resto druid Icon_minitimeons 26 aug 2009, 8:47 pm

Din karaktär
Namn: Mamamoo
Klass och spec: druid, resto
Armorylänk: http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Al%27Akir&n=Mamamoo


Om dig
Ditt namn: Esme
Din ålder: 24
Var befinner du dig: Jönköping
Förstår du skriven och talad svenska: Ja

Din hårdvara och uppkoppling
2GB ram, 2.4GHz dual core processor, GeForce 8800 GTS, 8mbit från telia, inget som någonsin gett mig lagg eller konsitiga DCs

Voice over IP
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
Ja

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Kan raida mellan 19-23

Historia om din karaktär
Har varit på Al'Akir sen dag ett men spelade warlock i vanilla och holy paladin i tbc + en bit i wotlk. Har inte raidat i stora guilds med denna karaktären då det har varit en alt men har varit i Whisky som blev No danger, Elusive som blev Explicit Content, The watchmen, veterans och Krut. Lämnade antingen för att guilden la ner eller för att jag sökte efter något annat helt enkelt.

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det?
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför?
Naxx 10/25
Sarth 10/25
Voa 10/25
Totc 10 - första 2 bossarna
(även lite i ulduar med min paladin)

Playtime: ca 53 dagar

Pre-WotLK experience: Clearade till gothik i naxx + alla andra instancer i vanilla. Allt clearat i TBC (dock inget med druiden)

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid?
Cuttlesteak och flask of the frost wyrm eller pure mojo beroende på vilka bossar jag har framför mig

Har du några WWS-loggar vi kan kolla på?
Tyvärr inte

Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning.
Har en 80 rogue som jag bara farmar på, en holy paladin som jag gör dailies på och en 70 warlock som jag har yrken på Smile

Känner du någon som spelar i Lyrical redan?
Nej

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?
Jag testade på ett svenskt guild nu senast (Krut, som tyvärr la ner) och tyckte att det var väldigt kul. Har letat efter ett liknande guild i storlek etc ett tag nu och blev tipsad om att detta fanns.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Jag älskar nya utmaningar och tror att Lyrical kan ge mig det genom framtida raids. Vill väldigt gärna se nytt content och bryr mig inte om vi måste wipa ett tag för att göra framsteg. Självklart kollar jag alltid upp nya fighter ordentligt så att jag vet vad jag ska göra innan jag kommer dit och jag gör alltid mitt bästa Smile
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Resto druid Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid   Resto druid Icon_minitimetor 27 aug 2009, 1:11 am

Prata med Illan eller ulfekman så diskuterar vi lite på venten
Till överst på sidan Gå ner
Mamamooo
Gäst




Resto druid Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid   Resto druid Icon_minitimefre 28 aug 2009, 5:08 pm

Jag vill helst vara i samma guild som Merdah så stänger min ansökan
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Resto druid Empty
InläggRubrik: Sv: Resto druid   Resto druid Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Resto druid
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Resto druid
» Resto Druid
» Resto Druid
» Resto druid - Feborn
» Drewler - Resto druid

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: