Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 App Prot warrior

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Merdah
Gäst




App Prot warrior Empty
InläggRubrik: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimeons 26 aug 2009, 8:21 pm

Namn:
Klass och spec: Warrior PROT
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Andreas
Din ålder: 24
Var befinner du dig: Jönköping
Förstår du skriven och talad svenska: Ja när stunden kräver

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
P4 3.4 2GB RAM Nvidia 8800GTS 8/1 lina

Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
Yus vilken version det än kräver, whisky röst medföljer

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare.
Mellan 19-23 passar bra, har ett jobb som kräver tidig uppgång

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama?
Har inte varit i tidigare guild med denna, har dock en warlock jag tidigare lirade på, tappat lite intresse för den nu men jag har sett allt utom sista bossen i Ulduar med den, den finns i Veterans och är kvar där.


Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? Vanilla upp till Gothik, BC allt efter Sunwell nerfen, BT innan, WOTLK läs ovan
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? A på ett par månader i våras pga av jobb i samband med utbildning på annan ort
Playtime: på locken 198 days played på warriorn 60
Pre-WotLK experience: läs ovan
Till överst på sidan Gå ner
Merdah
Gäst




App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimeons 26 aug 2009, 8:33 pm

Ifall ni undrar varför armory länk saknas så rädds icke, den kommer när armory sida är uppe för mig
Till överst på sidan Gå ner
Merdah
Gäst




App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimeons 26 aug 2009, 8:48 pm



sådär
Till överst på sidan Gå ner
Merdah
Gäst




App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimeons 26 aug 2009, 8:49 pm

Till överst på sidan Gå ner
Mamamoo




Antal inlägg : 2
Registreringsdatum : 09-08-26

App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimeons 26 aug 2009, 8:50 pm

Till överst på sidan Gå ner
Baatoz




Antal inlägg : 51
Registreringsdatum : 08-02-17

App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimetor 27 aug 2009, 5:37 pm

Just för tillfället har vi mkt tanks så jag skulle vilja veta hur ditt Dps gear är?
Till överst på sidan Gå ner
Merdah
Gäst




App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitimetor 27 aug 2009, 7:38 pm

Av heroic 5 manna kvall typ, minus ett par slots som jag saknar helt, men jag är inte intresserad av en DPS spot överhuvudtaget, så det fallerar där tyvärr
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





App Prot warrior Empty
InläggRubrik: Sv: App Prot warrior   App Prot warrior Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
App Prot warrior
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Warrior / orc / Prot
» 70 prot warrior
» Onceliving - Prot warrior
» Butters - Prot Warrior
» prot

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: