Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.


 
HemSökLatest imagesBli medlemLogga in

 

 Mílksháke DK dps

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Anders
Gäst




Mílksháke DK dps Empty
InläggRubrik: Mílksháke DK dps   Mílksháke DK dps Icon_minitimesön 16 aug 2009, 8:34 pm

Din karaktär
Namn: Mílksháke
Klass och spec: DK / Frost / Blood
Länka gärna från wowhead, wowdb eller liknande sidor om du har en annan spec än vad du har på wowarmory.
Armorylänk:
Logga ut i ditt PvE-gear för att underlätta för oss.

Om dig
Ditt namn: Anders Larson
Din ålder: 18 år
Var befinner du dig: Linköping
Förstår du skriven och talad svenska: Oja mycket bra

Din hårdvara och uppkoppling
Specificera kort vad du har för CPU, Minne, GFX & ISP
MS 180 FPS 40+ och laggar aldrig i 10 mana raids men ibland på 25 man.
Voice over IP
Vi använder Ventrilo för att kommunicera på raids och off-raids.
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner? Oja Sitter ofta med Shaarook, Sayl och Azthac på skype.

Raid attendence
Specificera vilka dagar samt tider du kan raida. För att underlätta vår planering, var snäll och skriv om ni jobbar konstig t.ex. udda veckor och så vidare. vilken dag som helst men börjar hälst ganska tidigt på dygnet.

Historia om din karaktär
Dina tidigare guilder? Varför lämnade du dem? Lämnade du dem på god fot eller mycket drama? Min guild disbanda och så har mina polare joinat denna guild så jag tänkte kolla om jag kunde komma in på den ökända Lyrical

Berätta kort om din raidexperience. Vilka bossar har du dödat och hur längesedan var det? naxx 10/25 VOA 10/25 några bossar i ulduar 10
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? Nej
Playtime:7 dar 14 timmat på lvl 80
Pre-TBC experience:kom till 60 dan TBC släpptes

Allmänt
Vilka consumables använder du i en raid och varför? Har du såpass god ekonomi att vi kan lita på att du alltid kommer väl förberedd till ett raid? Ja om det behövs så kommer jag med allt som behövs.
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? Nej
Har du några alts du spelar på? En kort beskrivning. Cruim lvl 80 rogue men spelar mest på DKn

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? Shaarook, Sayl och Azthac
Irl kompisar
Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig? För Lyrical är ett skönt gäng grabbar som gillar samma sak som jag att spela wow och kul att lära känna nya wow polare, plus att jag är en skön grabb.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Använd gärna den här frågan för att ta med sådant du känner att vi inte täckt i formuläret. Imponera på oss!
Det ända jag har att säga är att om jag kommer inte kommer det bli kul i raids och i guild chatt väldigt öppen och trevlig. MVH anders
Till överst på sidan Gå ner
Anders
Gäst




Mílksháke DK dps Empty
InläggRubrik: Milkshake   Mílksháke DK dps Icon_minitimesön 16 aug 2009, 8:39 pm

Sorry glömde armory länk




varsegod
Till överst på sidan Gå ner
sayl

sayl


Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 09-08-11

Mílksháke DK dps Empty
InläggRubrik: Sv: Mílksháke DK dps   Mílksháke DK dps Icon_minitimesön 16 aug 2009, 11:39 pm

Min lilla baby Anders Very Happy bra spelare! =)
Till överst på sidan Gå ner
Uffe

Uffe


Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17
Ort : Holy präst

Mílksháke DK dps Empty
InläggRubrik: Sv: Mílksháke DK dps   Mílksháke DK dps Icon_minitimefre 21 aug 2009, 4:05 pm

Ursäkta att jag inte har svarat. Men jag är lite afk nu och kommer vara det några dagar till.

Sayl om du snackar med Kalaskossan så bjuder han nog in Milkshake. För det är ju alldrig fel med bra spelare.
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Mílksháke DK dps Empty
InläggRubrik: Sv: Mílksháke DK dps   Mílksháke DK dps Icon_minitime

Till överst på sidan Gå ner
 
Mílksháke DK dps
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
 :: Ansökningar-
Hoppa till: