HemVanliga frågorSökBli medlemMedlemslistaAnvändargrupperLogga in

Dela | 

Resto/Balance druid

Gå ner 
FörfattareMeddelande
Trettonå
Gäst

InläggRubrik: Resto/Balance druid   tor 13 aug 2009, 12:06 am

Din karaktär
Namn: Trettonåring
Klass och spec: Druid, pvp resto, pve balance
Armorylänk: ja tror inte att det skulle hjälpa er så mkt om ja la ut en länk, för ja bytter gear hela tiden för ja hittar nytt o.s.v

Om dig
Ditt namn: Robin
Din ålder: 18
Var befinner du dig:Linköping
Förstår du skriven och talad svenska: oh ja!

Din hårdvara och uppkoppling
jag är inte riktigt säker på vad ja har för delar, men ja har 100/10 i hastighet på trådat nätverk, mitt cpu minne suger, men grafiken och ramen är skapligt bra. tyvärr så kan ja inte svara på mer :<

Voice over IP
Har du möjlighet och använda samt prata i alla ventriloversioner?
jag har alla vent verisioner, fast ja har ingen mick för tillfället, men det kan ja skaffa om det är nödvändigt

Raid attendence
Kan raida alla dagar, fast helst inte fredag och lördag, mellan tiderna 16.00-03.00

Historia om din karaktär
Ja, vad ska ja säga, dingade 80 för några veckor sen, har varit med i en lvlings guild från 70-80, ssen tyckte jag att ja ville joina en pvp guild, mmest för att ja gjorde karaktären för att pvp, men ja tycker det är lika kul att pvea så ja lämnade dne guilden för att dom endast var för pvp, så nuansöker ja hit helt enkelt.

Berätta kort om din raidexperience:
Jag har raidat alla raids och instancer för utom ulduar,. totc, och togc, men alla raids innan har ja kört både 25 och 10manna.
Har du tagit pauser från WoW och isåfall varför? :
Jag tog en paus mellan slutet på december till början v februari för att ja vill komma ifatt lite mer i skolan Razz,
Playtime: atm : 8 speldagar
Pre-TBC experience:
ja körde inte innan tbc kom ut så ja ska väl säga att ja inte har någon pre-tbc exp

Allmänt
ja har inte riktigt börjat raida än så ja vet inte riktigt vad ja använder för pott och buffmat, men guld har ja så det räcker o blir över =D
Har du några WWS-loggar vi kan kolla på? en wws logg vet ja inte vad det är äns, så ja antar att ja inte har det Razz
Har du några alts du spelar på?: just nu spelar ja bara på min druid, fast ja har en 60 paladin , som ja kommer dra upp någon vacker dag vet inte riktigt när däremot

Känner du någon som spelar i Lyrical redan? ja känner ett par i lyrical, t-ex- shaarok, azthac och sayl.

Varför tror du att Lyrical är rätt guild för dig?: ja har hört bara goda ord om er, och ja vill gärna joina en seriös radiding guild ,och det var länge sen ja var med i en full svensk guild.

Varför tror du att du är rätt spelare för Lyrical? Ja tror att ja inte kommer göra er besvikna om ni bestämmer re för att invita mig till guilden, för ja är en bra spelare, lär mig taktiker fort, rolig, och ja är väldigt hjälpsam om det skulle behövas, kan inte riktigt komma på mer att skriva men ja hoppas det här duger =D
Till överst på sidan Gå ner
sayl

Antal inlägg : 4
Registreringsdatum : 09-08-11

InläggRubrik: Sv: Resto/Balance druid   tor 13 aug 2009, 1:18 am

trettonårig är en bra spelare och en reko kille bara så ni vet! I love you
Till överst på sidan Gå ner
Användarens profil
Uffe

Antal inlägg : 307
Registreringsdatum : 08-02-17

InläggRubrik: Sv: Resto/Balance druid   tor 13 aug 2009, 3:06 pm